ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

من برگشتم

سلام

من یه قرنی نبودم ، دوباره برگشتم ، و البته دیگه هم ناپدید نمی شم

اینو مطمئن باشین

اینقدر اتفاق تو این مدت افتاده که یه دنیا حرف دارم

اما قبلش چند تا کار مهم تر

wow  ) ممنون از همتون که بهم سر زدین یه عالمه نظر تایید نشده  ( ۷۰ تا

به زودی میام خونه ی همه ی دوستام تا آخر هفته ی آینده

می خوام شروع کنم با جواب دادن به نظرهای پست های قدیمی تر ( قبل از پست مرگ )

کنار تیتر پست هایی که نظرا را می زارم علامت * * را اضافه کردم

 

* *  لیست پست های

خسته

درخواست

تلخ تر از عدالت

گریه

با تو

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 11:09 ب.ظ http://golbarhar.persianblog.ir/

باسلام
موفق وشاداب باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد