ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

شاید به راستی همین باشد

واقعاً زندگی یعنی چی ؟!

شاید هم زندگی همینه

من بی خود سعی می کنم مفهومی براش پیدا کنم

گاهی ندونستن بهتره

وقتی تنها چیزی که جلوته علامت سواله

و هر چی بیشتر سعی می کنی علامت سوال ها بیشتر می شه

شاید بهتر باشه دیگه سعی نکنم

تموم شد

همه چیز

شاید اینم یه رسمه

همه ی چیزها ی قشنگ ، همه ی احساس های خوب

مثل یه قاصدک می ره با دست باد

اگه قرار باشه بگیریش ، باید خودش بخواد برگرده

. . .

نظرات 1 + ارسال نظر
ملودی عشق جمعه 21 تیر 1387 ساعت 05:09 ب.ظ

باید خودش بخواد برگرده

باید خودش بخواد واقعی باشه

وگه نه

همه ی دنیا توهمی بیش نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد