ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

؟

از خدا پرسیدم :

                          چرا نمی تونم شاد بمونم

 

هر وقت خوشحال بودم و آرامش داشتم

یا خودم یا یکی دیگه گند زده توش

 

درست مثل امروز

کلاس خوبی بود و من خوشحال بودم چون یه برخورد خوب داشتیم اما . . .

 

نمی دونم چرا اون حرف را زدم گرچه باورش دارم

اما بهش قول داده بودم نگم

 

می دونستم گفتن این جمله که

این امید تنها چیزیه که باعث می شه تموم نشم

ممکنه تاثیر وحشتناکی داشته باشه

راستش می ترسیدم

خودمم درست نمی دونم چی باعث خوشحالیش و چی باعث ناراحتیش می شه یا شاید هم باعث هر دو

 

واقعیت اینه که انجمن برام مهم نبود

فقط دلم می خواست بیشتر ببینمش گرچه مسخره به نظر میاد

 

اما مسخره تر از اون اینه که

کسیو که دوستش داری و اون هم دوست داره

ندونی اگه بهش بگی دوستش داری خوشحال می شه یا ناراحت

؟ !

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بید مجنون پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 11:06 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

من یه حرف یا شعار (حالا هر چی اسمشو میزاری ) دارم که به شدت هم بهش عمل میکنم و پای بندم و اون اینکه
اگه کاری کاری باشه که اگه انجامش بدم و یا ندم در هر دو حالت پشیمون میشم حتما اون کارو انجام میدم و پشیمون میشم شک نکن

جمله ی جالبیه

درست زمانی اینو خوندم که دارم با کسی حرف می زنم که دقاقا تو همین شرایطه

که ازم پرسید : چی کار کنم ؟

و وقتی اینو براش خوندم گفت :

منم این کارو می کنم ؛ مجبورم بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد