ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

خسته * *

دلم بد جوری گرفته

از همه چیزو همه کس خسته شدم

خسته

خیلی خسته

هیچ کسی پیدا نمی شه

که اهمیت بده به زنده بودن من

هیچ کسی نیست که بخواد بدونه

من

یک آواره ی تنها

گم شده در کوچه های رویا

خسته از سفر

دور از همه

. . .

نه

برای هیچ کس مهم نیست

هیچ کس

نظرات 7 + ارسال نظر
آریانا شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 12:29 ب.ظ http://aaryanaa.blogsky.com

سلام
از آشنائی با وبت خیلی خوشحالم. منم عین تو دلم خیلی گرفته!
به منم سر بزن...

بید مجنون یکشنبه 12 اسفند 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

کس نخوارد پشت من
جز ناخن انگشت من

شهرزاد یکشنبه 12 اسفند 1386 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام عزیزم:
خوبی؟؟؟
وب جدید مبارکککککککککککک
هیچ وقت برای هیچ کس وقتی دلت میگیره مهم نیست به جز اون کسی که دوست داره.....
وقتی اونم بهت بی وفایی بکنه اون وقته که میشی یه آواره...
قشنگ بود جملاتت..
حرف دل بود...
مرسی که به من سر میزنی...
ممنون..
بووووووس

ابراهیم دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 11:05 ب.ظ

اگه تنها هستید.
اگه هیچکس رو ندارید.
با دلخوشیهاتون خوش باشید.
همه فکر می کنن که تنها بودن بده!
من هم اولش همین فکر رو می کردم.
ولی اگه بخواید می تونید از تنهایی به نحو احسن استفاده کنید.
بخدا می شه از تنهایی هم لذت برد و توی تنهایی شاد بود و زندگی کرد.
شاد بودن خندیدن نیست.شاد بودن یه احساس رها بودنه و لذت بردن از زندگی.
حتی اگه زندگی تلخ باشه و سرد و یه ستاره هم توی آسمون متعلق به شما نباشه.

تنهایی شاید یه راهه

راهیه تا بی نهایت

. . .

من همیشه تنها بودم

همیشه

و برام مهم نبود

اما . . .

ابراهیم دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 11:34 ب.ظ

این رو برای بعدا میگم.
فکر نکنید که من یه شب اومدم و دیگه پیدام نشد.
تا بعد از تعطیلات عید احتمالا وقت نمی کنم بیام.
البته اگه تونستم یه سری می زنم.
امشب هم شب آخر بود.
خوشحال شدم که توی شب آخر باهاتون آشنا شدم.
سال خوبی داشته باشین.

مرسی

شما هم همین طور

پسرک غمگین سه‌شنبه 14 اسفند 1386 ساعت 07:46 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

سلام

این وبت خیلی قشنگه...
حرفات هم حرف دله...

من هم یه جورایی مثل تو تنهام...
ولی اونقدر توی تنهایی خودم غرق شدم که حتی نمی تونم ببینم که برای کسی مهم هستم یانه؟؟

خیلی سخته.
درک می کنم.
ولی آدما همشون تنها هستن.

یه جشن تولد گرفتم واسه دوستام..
به وباگم بیا تا هم توی جشن من شرکت کرده باشی و هم دلیل تنهایی من رو بدونی.
راستی اگه خواستی می تونی بهم بگی چرا احساس تنهایی می کنی؟

من منتظرتم. توی جشن تولد غم....

همیشه شاد باشی...
بای دوست خوبم...

من تنها نیستم

هروقت چیزی بخوام ؛ هر وقت جایی گیر بکنم ؛ هر وقت کمک بخوام

همیشه یکی هست که کمکم کنه

این چیزیه که مردم بهش می گن خوش بختی



و من از اونی که فکر می کنی تنها ترم

چون برای حرف زدن فقط خدا را دارم

و چون هیچ موجود زمینی ای نیست که حتی حاضر باشه ۵ دقیقه به من و حرف هام گوش کنه



ممنون
حتما میام

... چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 04:23 ب.ظ

نترس تنها نمی مونی.

نه از تنهایی نمی ترسم

بهش عادت کردم

همیشه تنها بودم
هستم
خواهم بود

تقصیر من نیست
تقصیر بقیه ام نیست

. . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد