ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

زندگی

زندگی چیز خیلی عجیبیه

گاهی خیلی کوتاه و سست

و گاهی هم . . .

یه روز سالم هستی و روز بعد می بینی مردی

 

چند روز پیش اتفاقی برای یکی افتاد که به فکرم انداخت

خیلی الکی از چند تا پله سر خورد و افتاد

و تاندونه پاش پاره شد و الان هم تو گچه

. . .

وقتی باهاش حرف می زدم ، روحیه اش عالی بود

وقتی همهی ما رنگمون شده بود گچ و با دست و پای لرزان نگاهش می کردیم ، مارا مسخره می کرد و می خندید

واقعا آدم عجیبیه

به نظرم تحسین برانگیزه

امیدوارم حالش هر چه زودتر خوب بشه

 

از دسته بچه ها عصبانی ام ، چون می خواستم برم دیدنش اما هیچ کدوم نیومدن

یعنی فقط 2 نفریم که می خوایم بریم ، نمی دونم درسته یا نه

به نظر شما ها خیلی احمقانه است اگه 2 تا دانشجو راه بیفتن برن خونه ی استادشون دیدنش ؟ !

نظرات 2 + ارسال نظر
وگا سه‌شنبه 14 اسفند 1386 ساعت 09:35 ب.ظ http://i-vega.blogsky.com

سلام ملودی گوش نواز

چقدر این یکی قشنگه...کار خوبی کردی که جایی رو ساختی که اونجا فقط خودت باشی..
من این یکی رو هم لینک کردم
آپ هم کردم..
منتظرم

به امید دیدار

پسرک غمگین پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 07:48 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

سلام

ممنون از ایمیلت

خوندمش...

حرفات تازه بود یعنی مثل اونو قبلا نشنیده بودم.

راستش بارها خوندمش. و دارم در موردش فکر می کنم.
راستش اول یه کم عصبانی شدم ولی...

اگه بگم همه حرفاتو قبول دارم دروغ گفتم...
خوب باید یه چیزایی رو به خودم بقبولونم...
یعنی واسم اثبات شه.

جوابتو توی یه فایل ایمیل می کنم خانمی

ممنون از این که این همه وقت گذاشتی واسه کسی که نمیشناسیش.
می دونی این کارت برای من خیلی ارزشمنده؟

بای خانمی...

خوشحالم از این که گفتی روش فکر کردی

کاری نکردم ؛ واقعا

فکر می کنم خیلی چیزهایی با ارزش تر از زمان وجود داره

که تغییراتش دست ماست

پس گذاشتن زمانی که نمی تونی جلوی گذشتش را بگیری وقتی ارزش داره

که برای کارهایی که بهشون اعتقاد داری صرف بشه

حتما می خونمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد