ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

و اما من ، واما دنیا

تو بلاگ ذهن پوچ یه متن خوندم از دکتر شریعتی

که یه جورایی شرح حال من بود اما نه آخرش

اگه دوست داشتین بخونین اینم آدرسش    http://sange-sabur.blogsky.com/?PostID=36

 

 به هر حال باعث شد اینا را بنویسم :

 

 

اما نه فک کنم اینو نمی خوام

با وجود همه ی بدبختی هاش

من نمی خوام پیاده شم

 

می خواهم

زنده باشم؛  ستایش کنم ؛   عاشق بشم ؛   گریه کنم ؛   بخندم

 

و بذار برای دنیا

یه بهانه ی خرافاتیه دیوانه ی دروغ گو بمانم

 

من به دنیا نیازی ندارم

برای زنده بودن

حتی اگر راهم را ببندد

راهی خواهم ساخت

بگذا ر برای دنیا

هدفی باشم برای خنده

 

چه اهمیت دارد

کسی به هر حال مرا نخواهد دید

پس  بگذار آن گونه باشم که می خواهم

نه فقط یک اشتباه

!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
بهنام شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 01:06 ق.ظ

شرمنده D:
رسیده بود
ببخشید یاهو رو چک نکرده بودم

بهنام شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 01:22 ق.ظ

راستی همین یاهو بهتره
بیشتر چکش میکنم تا گوگل

ذهن پوچ شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 02:08 ق.ظ http://snage-sabur.blogsky.com

" صدای زندگی در من نمی تواند به گوش زندگی در تو برسد؛با این حال بیا گفت و گو کنیم تا احساس تنهایی نکنیم" جبران خلیل جبران
خیلی ممنون از اینکه بهم سرزدی بهترین چیزیکه تو وبلاگت به چشمم خورد رعایت کپی رایت واسه منابع نوشته هات بود ( اما از کجا مطمئنی که منابعت خودشونم این رئ رعایت کردن )
در ضمن . . .
هیچی. . .
تا بعد.

در مورد منابع

مطمئن نیستم

مسئولشم نیستم

اما یه توصیه

اولین ژست از سرفصل آن ها که باعث شدند را بخون

اون وقت می بینی

اکثرشون منبع نیستن

شاید این توضیحو تو همش اضافه کردم

یه زمانی

ذهن پوچ شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 02:10 ق.ظ http://sange-sabur.blogsky.com

«زندگی من مثل شمع خرده خرده آب می‌شود، نه اشتباه می‌کنم، مثل یک کنده هیزم تر است که گوشه دیگدان افتاده و به آتش هیزم‌های دیگر برشته و ذغال شده، ولی نه سوخته است و نه تر و تازه مانده، فقط از دود و دم دیگران خفه شده.»
بوف کور





زندگی کردن من مردن تدریجی بود
آنچه جان کند تنم عمر حسابش کردم..
فرخی یزدی

بوف کورو خوندم

عجیبه با وجودی که همه را نا امید می کنه

رو من برعکس بود




شعر دومی را شنیده بودم

و خیلی دلم می خواست بدونم مال کیه

سینا شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 08:18 ق.ظ http://khaaen.persianblog.ir

هر کجا باشم
آسمان مال من است

همسایه وحید شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com/

سلام ملودی جان ممنون سر زدی ...امیدوارم تعطیلات بهت خوش گذشته باشه با وجود طولانی بودنش ...وحید هم همین روزها برمی گرده و خودش بهت سر می زنه

سلام همسایه

تو کی هستی

اگه خودتم جزو بلاگی هایی

آدرستو بده

همسایه وحید شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 07:33 ب.ظ

راستی ملودی جان ..بابت راهنماییت ممنون ....چشم گلها رو کوچیک می کنم

بید مجنون شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 10:14 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

گویا باید باهات همراهی کنم و بگم که نظرم با تو یکیه
من اعتقاد دارم که باید از زندگی لذت برد
ار لحظه لحظه زندگی
خیلیا یه هدف واسه زندگیشون میزارن و همه لذتشون رو میزارن برای وقتی که به اون هدف رسیدن ولی من برعکس از لحظه لحظه تلاشم واسه رسیدن به اون هدف هم لذت میبرم و سعی میکنم که همیشه از روند این مساله لذت ببرم جدای از اینکه به اون هدف برسم یا نرسم
به نظرت اونایی که تمام لذتشونو واسه لحظه رسیدن به هدف میزارن اگه به هدفشون نرسن چیکار میکنن ؟ چقدر زجر میکشن ؟ یه زجر واسه نرسیدن و یه زجر برای اینکه عمرشون بدون هیچ دلخوشی تباه شد !
اینا حتی اگه به هدفشون برسن هم لذت کافی رو نمیبرن چون بلافاصله بعد از رسیدن به هدفشون یه هدف دیگه و بزرگتر واسه خودشون میزارن که باید بهش برسن که بازم چرخه ادامه پیدا میکنه

یا شایدم برعکی

وقتی به هدفشون می رسن

چون هیچ هدف دیگه ای ندارن

زندگی شون پوچ می شه

سارا یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 11:05 ب.ظ http://ehsan-sara.blogsky.com

سلام ملودی جون

خوبی خانومی؟

چه خبرا؟

به ما سر نزدی گفتم من بهت سر بزنم...

ای کاش همه عاشق می شدن تا دیگه کسی عاشق ها رو دیونه محسوب نمی کرد...

برای اشتباه نبودن نیاز به تلاش زیادی است... برایم دعا کن که آنگونه باشم که باید باشم... بنده خوبی باشم همان طور که خدا می خواهد... عاشق باشم چون او عاشق مخلوقاتش است و دوست دارد که بندگانش عاشق آفریده هایش باشند...

شاد عاشق و موفق باشی
****************************************سارا*****

مرسی

به زودی میام حتما

دعای فوق العاده ایه

کاش همه ما همین طور باشیم

بهنام دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 01:08 ق.ظ http://white-black.blogsky.com/

آفرین همینه یعنی چی که میخوام پیاده شم!
ما رو که سوار کردن سند به ناممون نزدن که!
بالا خره یه روز پیاده مون میکنن!
پس بهتره تو این مدتی که مسافریم از مناظر مسیر لذت ببریم
شاید اگه خوب نگاه کنیم بتونیم پیر زنی رو پیدا کنیم که بشه جامونو بدیم بهش...
خدا رو چه دیدی ممکنه وقتی سر پا ایستادیم اون ته، یه دختر بچه بهمون چشمک زد!
---------------
اونقدر نیامدی، اونقدر منتظرت شدم که چشام سیاهی رفت گفتم بزار لااقل یه چیزی واسه بلاگت بنویسم شاید دلم یه کم آرو شد...

هر چی فک کردم چی بگم

دیدم هیچی نگم سنگین تره

بهداد دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 09:46 ق.ظ http://behi957.blogfa.ir

سلام شما مرام گذاشته بودین یه سری به ما زدین گفتم جبران الطاف کرده باشم برای اینکه یه چیزی گفته باشم فقط میخواستم بگم:
به اندازه ی گریه ی گنجشکها دوستت دارم شاید این دوست داشتن کم به نظر بیاد ولی وقتی گنجشکها گریه میکنن میمیرن
قربان شما
بای

سلام
خیلی جمله تون ادبی بود
من بلد نیستم
:-)

بهداد دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 09:55 ق.ظ http://behi957.blogfa.ir

ببخشید بازهم مزاحم شدم میگم اگه دوست دارین همدیگه رو لینک کنیم خبرم کنین
مرسی

ماهی خانوم دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 09:25 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
ممنونم که به وبم اومدی و باعث آشنایی شدی
مطلب جالب و وزینی بود
ممنونم
شاد باشی
منم آپ کردم تونستی بیا
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد