ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

بزرگ

بزرگ شدن را تو چی معنی می کنی ؟!

 

برای انجام نصف کارهایی که دوست داری

و رسیدن به نصف آرزو هات

همیشه بچه ای

 

و برای نصفه های دیگه اش

همیشه زیادی بزرگ

و این یعنی زندگی

نظرات 9 + ارسال نظر
مهیار سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.naz66.blogsky.com

سلام خوبی شما؟
ببخشید اگر کاستی داشتم
من به اون وبلاگت سر زدم البته
ممنون که سر زدی
سال خوبی رو برات آرزو میکنم
روز وروزگار خوبی داشته باشی
بای بای...

سلام
خواهش می کنم
منم همین طور

فائقه سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
چیه خسته شدی؟آره؟.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
3
آپ کردم
بدو بیا که منتظرتم
دیر نکنی

سلام ممنون که اومدی عیدت مبارک

دختری با دامن حریر سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام.غیر فعال کردم.
ممنون که به من سر می زنی.
با نظرت موافقم.
ما می تونیم دنیا را درست کنیم اما با حمایت کی؟؟؟
اگر راه حلی پیدا کردی؛من هستم اما تا آخرش.
عیدت هم مبارک؛سال بسیار خوبی داشته باشی...

ابراهیم چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 08:56 ب.ظ http://sedaye-biseda.blogsky.com

سلام.
جالب بود.
تا حالا اینجوری به قضیه نگاه نکردم.
راست می گین!
دقیقا همینجوره!
البته این حسیه که معمولا بقیه به آدم دارن.
وگرنه من الآن هم کارهایی می کنم که خیلی بچگانه به نظر می رسه و هم کارایی که آدمای بزرگترم هم انجام نمی دن!
می دونید چرا؟!
چون کسی کارای من رو نمیبینه که بهم بخنده یا بگه این کار رو بکن یا نکن.
و این یکی از حسن های تنهاییه و به خاطر همین می گم که تنها بودن همون اندازه که می تونه بد باشه،می تونه خوب و لذت بخش هم باشه.
خوش باشین.
یه سال خوب و بهتر از سال قبل داشته باشین.
کلا همون جور بشین که دلتون می خواد باشین!!!

یه خوبیه دیگه ی تنهایی اینه که

فقط کسی که واقعا بهت اهمیت می ده

شهامت عبور از مرز تنهاییت را پیدا می کنه

و اون یه نفر ارزشش از همه بیشتره

مانی شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 08:03 ب.ظ http://maniyeman.blogsky.com

سلام بزرگ شدن را در این میبینم که هیچ وقت اشتباه نکنم
و اگر اشتباه کردم پس هنوز کوچکم

جواب جالبیه

پس اگه این طوری نگاه کنی

یعنی هیچ کس هیچ وقت بزرگ نمی شه

[ بدون نام ] دوشنبه 5 فروردین 1387 ساعت 03:05 ب.ظ

شاد باشید
این یعنی همه زندگی

رضا سه‌شنبه 6 فروردین 1387 ساعت 03:59 ب.ظ http://d0o0osetdaram.persianblog.ir/

سلام
از اینکه اینقدر نکته سنج هستی خوشحالم
حواس ندارم که .... :-)
درستش کردم
راستی مرسی که لینکیدین منو :-)

بازم عید شما مبارک
رضا

پریا جمعه 9 فروردین 1387 ساعت 05:33 ب.ظ http://pariyakermani.blogsky.com

جالب بود. باعث شدی به فکر فرو برم واسه همین نظر خاصی ندارم. چون همین الان هم دارم بهش فکر میکنم که آخرش بفهم واقعا بزرگ شدن واسه ی خودم یعنی چی

اگه به نتیجه ای رسیدی

به منم بگو

چون فک می کنم اینم جزو اون دسته سوال هاییه که

هیچ جوابی براش نیست

رقیه نادری دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 10:00 ب.ظ http://mypoem.blogsky.com

سلام ملودی عشق.
متشکرم برای نظرتون.
بنده فکر می کنم هیچ وقت نتونم بزرگ بشم.
آخه هنوز نتونستم به مامان و بابام اونجور که باید احترام بذارم!!
انشاالله سال خوبی رو داشته باشین.
خدانگهدار شما.

نمی دونم

اما به نظرم ربطی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد