ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

سه قانون تلخ

۱ )  هرگز نذار کسی بفهمه دوستش داری

۲ )  هرگز نذار کسی بفمه بهش نیاز داری

۳ )  هرگز نذاز کسی شکستنتو ببینه

 

اینا چیزای ساده ای اند که همیشه سعی کردم ثابت کنم اشتباهن

اما حالا

می دونم کاملا درستن

و این وحشتناکه

 

وحشتناکه که آدم ها

فقط تا زمانی دوستت دارن که دوستشون نداری

فقط تا زمانی کنارتن که بهشون نیاز نداری

فقط تازمانی می بیننت که نشکنی

 

این وحشتناکه که آدم ها

فراموش می کنن کسایی را که دوستشون دارن

ترک می کنن کسایی را که بهشون نیاز دارن

و لذت می برن از دیدن خرد شدن اونها

نظرات 16 + ارسال نظر
بهداد جمعه 6 اردیبهشت 1387 ساعت 02:07 ب.ظ http://behi957.blogfa.ir

سلام مدتی هست که از غم حرف میزنی!!
اگه کمکی از ما بر میاد یه وقت تعارف نکنی ها؟

تا بعد.....

مرسی

آره فک کنم مدتیه فقط داره اتفاق های بد میفته برام

شاید دوران شادی نزدیک باشه

. . .

خیزران جمعه 6 اردیبهشت 1387 ساعت 05:33 ب.ظ http://;


ملودی عزیز
این کاملا پیداست که ملودی ما خیلی غم داره
من به سهم خودم حاضرم سهممو از غصه های تو بردارم تابارت سبک تر بشه این تنها کاریه که آدم میتونه با دوستش بکنه
به هرحال درزندگی سهم آدمهای فهیم ازدرد ورنج همیشه بیشتر بوده
ملودی جان
اسکاروایلد نویسنده ی بزرگ انگلیسی قرن نوزده ویکی از نوابغ ادبیات دنیا نوشته ای داره به اسم زندانی دورینگ دراون نوشته ثابت میکنه که هر کس هر کس را دوست داشته باشه اونو میکشه!!!
امیدوارم این نوشته رو اگه امکان هست به زبان اصلی پیدابکنی وبخونی البته ترجمه ی فارسی اون هم اگه سراغ کنی پیدا میشه
بعضی وقت ها بعضی راهها ژیموده شده اگه از اونا باخبرباشیم غصه ی کمتری خواهیم داشت
به دین بیا دیداردوستان خوبه

با ادب واحترام فراوان

ممنون

حرفاتونو قبول دارم

واقعیت اینه که با این وجود خوشحالم

چون در عوض همه ی مشکلات

همیشه هم شانس ها و چیز هایی بوده که

باز هم بقیه نداشتن

و فک کنم ارزششو داره

هیچ وقت از ته دل نخواستم غیره این باشه

اون کتابم حتما می خونمش

پریا شنبه 7 اردیبهشت 1387 ساعت 11:28 ق.ظ http://pariyakermani.blogsky.com

وقتی کسی رو دوست داری چطوری میشه خودت رو کنترل کنی بهش نگی دوسش داری. اصلا گفتن نمیخواد قیافه ی آدم داد میزنه. ولی خوب اینم شده یه قانون که وقتی کسی رو دوست داری باید ازش جدا باشی. نمیدونم حتی اگه اون تورو ترک نکنه یه اتفاقاتی می افته که از هم دور میشین.خیلی وقته از قوانین متنفرم!!!

قیافه آره

از کافی هم کافی تره

اما . . .

اگه شهامت مسقیم گفتنو پیدا کردی

شهامت رفتنشم پیدا کن

.

بادام تلخ شنبه 7 اردیبهشت 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://white-black.blogsky.com/

مخالفم با خیلی قسمت هاش مخافم
باید بدونه دوستش داری

بخش دوم و سوم منو به این فکر ینداز که ای ها فقط وقتی اتفاق میوفته که تو عاشق یه دیوانه شده باشی

خوب من تجربه اش کردم

گفتن فایده اش اینه که خیالت راحته حرفتو زدی

ام باعث می شه بره



دیوونه

آره

دقیقا همینه

ابراهیم یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
ببخشید اصلا نصیحت کردن رو دوست ندارم ولی به جای این همه هرگزی که استفاده کردین من می گم که هرگز به کسی که ارزش تو و محبتت رو نداره دل نبند.
اونوقت دیگه هرگز های بعدی هم پیش نمیاد.
خوش باشین.
گاهی هم خوبه که بچه بشین تا از این حالتا فاصله بگیرین.

مرسی

می دونم اینم درسته

اما خوب دوست داشتن تنها چیزیه که همیشه خودت انتخاب می کنی

ولی

هیچ وقت نمی تونی انتخاب کنی عاشق کی باشی

!!!

ابراهیم یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 02:25 ب.ظ

دوباره سلام.
حق با شماست،ولی اگه قرار باشه که سختی ها و تاریکی های زندگی رو اینقدر بزرگ کنیم و فقط به اونها فکر بکنیم که دیگه اسم این کار زندگی نمیشه!
مرگ و شکست هر دوتاشون وجود دارن و پیش میان ولی جزء زندگی هستن نه همه زندگی.
و هر چقدر که بیشتر در موردشون صحبت کنید اون ها رو قوی تر کردین و مراقب باشید که روزی نرسه که اونا از شما قوی تر بشن.
امیدوارم همیشه موفق،محکم و امیدوار باشید.

اینو قبول دارم

اما اینم هست

که اگه همیشه فرار کنی

بد تر می شه

حتی بد تر از وقتی همیشه درگیرش باشی

و این کاریه که من همیشه می کردم

فرار

مهرداد یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 05:27 ب.ظ http://jadooyesokhan.blogfa.com

سلام
و خسته نباشی
واقعا وبلاگ خیلی با احساس و زیبایی داری
امیدوارم به همین زیبایی بلکه زیباتر هم ادامه پیدا کنه
با اجازهء شما من شما رو لینک کردم
البته اگه اجازه نمیدین حتما من و مطلع کنید تا لینک رو حذف کنم
به هر حال ازتون خواهش میکنم با نظرات و پیشنهادها و انتقاد به منم
راهنمایی بدین
به امید موفقیت روز به روز شما در همهء مراحل زندگی
در پناه خدا

هپلی دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://happali.blogsky.com

سلام همسایه خردادی

دارم یواش یواش احساس میکنم که نمونه یک موجود خردادی هستی

فعلا که ۲ تا ۲ تا بلاگ داری

حالا بعدیاش بخیر بگذره :دی

یه خردادیه دیوونه ی دیوونه

اره همینه

خوشحالم بالا خره یکی فهمید

نگران نباش ۲ تا دیگه هم تو برنامه مه

فقط وقتشو ندارم

:-)

شبنمکده پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.abaei.persianblog.ir

سلام
همیشه این که شما عاشقید کافی نیست
برای پیله نشین مردم لواط نشان

آره می دونم

همیشه یه استثنا هست

وقتی چیزی دوطرفه باشه این طور نیست

اما درصدش همون ۱ در هزاره

نمی دونم دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

چقدر آشفته

چقدر آسوده

و چقدر ....

http://i29.tinypic.com/2gxidkg.jpg

این نیز بگذرد...

جمله ای که هر روز به خودم می گم

این نیز بگذرد !

و هر بار ایمانم بهش کم تر و کم تر می شه

نمی دونم سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 12:04 ق.ظ

چقدر آشفته
چقدر آسوده
و چقدر ...


http://i29.tinypic.com/2gxidkg.jpg

چون نمی تونید بخونید...
؛این نیز بگذرد؛

نمیدونم سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 11:03 ب.ظ

کامنت من رو تایید نکردی .................

ترسو

نه نمی ترسم دیگه

از هیچی

فقط نبودم

نمی دونم سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 11:06 ب.ظ

باز هم میگم


این نیز بگذرد

http://i29.tinypic.com/2gxidkg.jpg

و باز من از خودم می پرسم

یعنی ممکنه ؟!

ملودی عشق شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

حالا می دونم یه چیز وحشتناک ترم هست

این که اونقدر همه ی دنیا این طوری اند

که وقتی یکی پیدا می شه که واقعا خلافش عمل می کنه

ما باور نمی کنیم

ملودی عشق جمعه 21 تیر 1387 ساعت 05:08 ب.ظ

نمی دونم

واقعا نمی دونم

یه سوال هست یه سوال مهم :

چه کسی تو زندگی من تو این معادله صدق نمی کنه ؟ !

و جوابش :

. . .


آره مسلما این دقیق ترین جوابه

محمد دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 04:28 ب.ظ http://bestlove2007.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی قشنگه
بازم می خوام




یه سری به منم بزن تا با هم بلینکیم


شاد باشی
قربونت
محمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد