ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

ملودی عشق

اینجا فقط منم ؛ فقط من ؛ با تمام رویا ها و واقعیت ها ؛ با تمام خوبی ها و بدی ها ؛

درخواست * *

یه درخواست دارم

می خوام کنارم باشه و عضو انجمن بشه

نمی دونم چه طور می شه به کسی که خودشو باور نداره قبولون می تونه

 

آدم عجیبیه

فوق العاده با استعداد و باهوش و توانمند

اما اعتماد به نفسش صفره

اصلا خودش و توانایی هاش را باور نداره

وقتی ازش خواستن عضو کمیته ی علمی بشه گفت :

شما ها گروه خوبی هستین نمی خوام با اومدنم خرابش کنم

در حالی که کلی توانایی داره که ما نداریم

 

به کمکش احتیاج دارم اما این تنها دلیل برای این نیست که می خوام عضو بشه

می خوام باور کنه خودشو و توانایی شو

می خوام باور کنه می تونه

سعیم را می کنم

نمی دونم چرا اما وقتی از بقیه خواستم باهاش صحبت کنن

فکر می کردم ترجیح می ده من بهش بگم

فردا این کارو می کنم

اعتقاد دارم اگه ازش خواهش کنم رد نمی کنه

با همین باور می خوابم

با همین باور بلند می شم

می رم دانشکده و بعد از کلاس باهاش صحبت می کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
بید مجنون چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 10:20 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

خوبه
همین خوبه
میدونی تصویر سازی مثبت میتونه به یه آدم در موفقیتاش کمک کنه وقتی تو که اعتماد به نفس کافی رو داری میخوای با فکر موفقیت بخوابی یعنی میخوای تصویر سازی مثبت از موفقیت داشته باشی و تصویر موفقیت رو قبل از حادث شدنش توی ذهنت بکشی و با این روش حتما هم موفق خواهی شد حالا اگه بتونی همینو به یه نوعی به اون دوستت هم یاد بدی و استارتش رو بزنی فکر میکنم بهترین و بزرگترین خدمتی رو که میتونستی بهش بکنی انجام دادی
موفق باشی

تصویر سازی مثبت کاریه که من همیشه کردم

هرگز نتونستم به جز نیمه ی پر لیوان چیز دیگه ای را ببینم

اما نمی دونم به آدمی که خودش نمی خواد به ودش کمک کنه چه جوری می شه کمک کرد

من نا امید نمی شم ؛ سعیم را می کنم

اما می دو نم تا خودش به این نتیجه نرسه نمی تونم چیزی را عوض کنم

ولی می تونم کاری کنم به این نتیجه برسه

مرسی تو ام همین طور

بهنام پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 08:49 ب.ظ http://white-black.blogsky.com/

سلام
زحمت کشیده بودین تشریف آوورده بودین به بلاگم
ولی من متوجه نشده بودم.
گفتم همینجا هم پوزش بخوام و هم خسته نباشیدی بگم بابت مطالب زیباتون
درضمن من با اجاز تون لینک شما رو گذاشتم تئ بلاگم اگه قابل دونستین شما هم لینک منو بزارین...
بازم میام حتما چون کمن جاهایی مثل اینجا

ارتباط یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 08:02 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
واقعا وبلاگ جالبی دارید . خیلی از وبلاگتون خوشم اومده .
خوشحال می شم ما رو لینک کنید و اجازه لینکتون رو به ما بدید .
عنوان لینک ما
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩ هست .
اگه با تبادل لینک موافق بودید حتما به من اطلاع بدید که شما رو با چه عنوانی لینک کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد